onsdag den 22. juli 2015

Udsigt fra mit badeværelse på en småkold dag

Skøn udsigt med alle de stokroser. Jeg har virkelig mange af dem i år både foran huset og i haven i alle mulige farver.
Jeg er nu igen godt i gang med "Pels" min grønne strikjakke.
Har lige delt til ryg og forstykker og der er vist nok en lille fejl, jeg lige må hylle op til.
Det er svært at se i det mønster  men jeg tror den er der.
Så det er jeg ved at finde ud af nu og som altid når det er sådan noget jeg er i gang med, er der lige pludselig noget andet jeg skal.
 


3 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Åh, dejligt at høre fra dig igen, kæreste Ingrid. Stokroser er så smukke og sikke en udsigt du har.
Pudsigt, her har det været lummert og varmt, omkring de 25 grader. Jassu har intet gidet her i eftermiddag, ingen gåtur. Bare ligge i haven, den gamle hundebasse.
Jeg har også en trøje liggende, som jeg skal i gang med igen. Måske i ferien.
Knus og mange hilsner
Anne-Mette

Annes indfald sagde ...

Smukke, smukke stokroser. Der er mange af vores blomster, der har nydt en kølig sommer!
Du er da også i gang med et større projekt... + nytilkomne gode ideer der vil frem... Hvad har du så på tegnebrættet?
Knus og sommerhilsner Anne

Strikkeheksen sagde ...

He, he - ja, så kan det godt være svært at holde koncentrationen, men man bliver så glad, når det er gjort og fejlen er rettet :-) Skøn udsigt - stokroser er noget af det smukkeste - de er indbegrebet af nordisk sommer :-)