fredag den 12. september 2014

Kender i det ?

Kender i det at der bare er TOMT ved siden af ens yndlingsstol nu da et større strikketøj er helt færdigt ?
Og jeg går og kigger på hvad jeg så skal starte på. 
Et nyt sjal måske ?
Clematis ? Eller måske det lille Maluka ?
 Hvis andre falder for det ligger
 opskriften på Maluka gratis på engelsk i Ravelry
 Søg på navnet i søgeboksen. 

 Eller skal jeg strikke en trøje først ?
 Foto lånt hos Liselotte
 Måske Sommersky fra Garnudsalg ?
 Kig under opskrifter.

Nu vil jeg foreløbig sætte mig ud i solskinnet med en kop kaffe 
og tænke lidt over disse luksusproblemer.





4 kommentarer:

Annes indfald sagde ...

Uha... Den situation giver nærmest panik i det lille hjem! Heldigvis noget der sker yderst sjældent.... eftersom jeg jo har flere projekter kørende... selvom jeg lover mig at jeg ikke starter nyt!!!!
Håber du nyder solen og får inspiration... sådan ud af det blå.... eller ved at kigge på lageret og lader garnet fortælle hvad det vil bruges til?
Strikkeglade hilsner Anne

Strikkeheksen sagde ...

Hvor er dit Clematis-sjal blevet smukt :-) Her opstår der jo aldrig "tomhed", fordi jeg altid har gang i flere ting, jeg tror også jeg ville gå helt i panik ;-)

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Hej Anne og Lene
Jeg kan godt se det lyder som var det det eneste strikketøj jeg havde i gang. Det er det ikke.....men det var det mest spændende. Og det er et nyt spændende jeg vil i gang med.Enten en ny kjole eller et sjal.
Mens jeg tænker strikker jeg sokker og Maluka ( et lille sjal )
Og syr på to tæpper....
Knus og tak for jeres hilsener :)

Helle Madsen sagde ...

Tænkte nok du havde en masse på pindene. Jeg har det problem, at hvis jeg ikke har et håndarbejde med mig, når fjernsynet bliver tændt, så falder jeg i søvn, derfor har jeg også altid flere ting i gang (og flere ting som ligger og skriger på montering).
Rigtig god weekend til dig :) Kærligst Helle