lørdag den 22. december 2012

Hjertetæppet og Blå Klitrose


Her er de fleste af blokkene lagt op på gulvet med stolper imellem.Her bliver de liggende nogle dage ,mens jeg sikkert går og flytter lidt rundt på dem, når jeg kommer forbi.
Jeg har til en række mere.

Here most of the Blocks is laying on the Floor, before I decide how they will be placed  and sewed.
I guess whenever I pass the next days I will move them untill I am pleased. I have more Blocks for another row.


Og sjalet vokser lige så stille,nu på niende runde.  /  And the Shawl is growing slowly.Now 9. round.
.

3 kommentarer:

K. Gammelby sagde ...

Det tæppe bliver da bare så flot og sjalet bliver super - det glæder jeg mig rigtig meget til at se færdigt :-D
Kh Karen

ps en rigtig god jul til dig og dine

Jette sagde ...

Åh hvor bliver det et smukt tæppe ;o)

Ingrids strik og patchwork sagde ...

Det er tankerne der ligger bag alle de fine hjerter ,der blev syet til mig. Og NU skal det snart være færdigt.