mandag den 30. juli 2012

Fifi fra French girls

Omkring 2008 - 09 strikkede flere i blogland FIFI fra French girls .Den strikkes oppefra og ned.
Jeg har ikke brugt den, da den med de korte ærmer i det forholdsvis tykke garn, jeg brugte ikke var så god.Forleden fandt jeg to nøgler garn og brugte den til at forlænge hver sit ærme.
Nu bruger jeg den .
17.8. D.v.s. jeg TROEDE jeg ville bruge den, men det gør jeg ikke, så hvis du vil købe den for 300 kr + porto,så læg en bemærkning her.Det er en str. M.

2008 - 09 more bloggers knitted FIFI from French girls
Top down. I never used it because of the thick yarn and the short sleeves.Not good.
The other day I found two ball of yarns and used them one for each sleeves to be longer.
Now I use it.

1 kommentar:

Strikkeheksen sagde ...

Det er så dejligt, når sådan en lille ændring kan gøre hele forskellen. Det ville altså også være synd, hvis sådan en sød trøje skulle ligge ubrugt hen på hylden :-)