fredag den 12. april 2013

Og hvad skal man så ? And then what ?

Efter sjalet kom der lidt : Hvad nu ? Men heldigvis er der en der venter sig ,som skal have et babytæppe af mig, for jeg har lyst til at strikke Umaro
Jeg strikker det i en dejlig Babyalpaca Bomuld der er virkelig blød til baby.

After the Shawl came : What now ? But I am lucky a friend is expecting a baby and she are going to get a babyblanket,because I want to knit Umaro.
I knit it from a wonderful Babyalpaca / Cotton really soft for a baby.

Mens jeg ventede på garnet strikkede og hæklede jeg lidt. To vaske - eller karklude.
Og en mundserviet  og et par sokker.
 While I waited for the Yarn  I did a few things. Two dish - or washclothes
 a little napkin and a pair of socks.

Og så skal jeg i gang med en kjole herfra.Det kan i se senere hvilken.
Hun laver nogle meget smukke og lidt anderledes modeller.

And then I want to knit a dress from LM design You can see later which one.
She makes some very beautiful and different models.

3 kommentarer:

laj sagde ...

som du da producere

omaro er rigtig flot kan jeg se

patchworker sagde ...

Hvor er det nogen smukke ting du strikker. Det babytæppe, må der blive en glad modtager til.
;-) syhilsner Esther

Strikkeheksen sagde ...

Næh, hvor er det blevet fantastisk - dit Klitrosesjal - det må være en meget stor tilfredsstillelse at kunne svøbe det om sig og du skal nok ende med at vænne dig til størrelsen :-)

Åh, jeg ville ønske, jeg havde tålmodigheden, måske engang ude i fremtiden.

Kan godt forstå, det må være svært at vælge et nyt projekt efter sådan et arbejde, men alt må jo synes så småt og nemt bagefter :-)