mandag den 9. februar 2009

Babytæppe - Babyquilt

Og nu 19.februar quilter jeg hjerter .....
og nu - søndag 15.2. er toppen færdig...nu skal det bare lægges sammen og quiltes. ...and now sunday february 15. is the top finished ...now it only have to be sandwiched and quilted.
Og NU ( Marts ) er det hele færdigt med lukkekant og quiltning. Forældrene til Nanna blev glade for det. Dejligt.
And NOW ( March ) everything is finished with binding and quilting. The parents to Nanna became happy for it. Lovely.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg gør nu ?
Jeg har nemlig ikke så meget lyserødt stof som jeg troede og jeg vil gerne have en lyserød lukkekant eller ? Nogle ideer ?
Den kommende mor holder af det er enkelt.

I don`t really know what to do next ? I haven`t got as much pink fabric as I thought I had and I wanted a pink binding or ? Any ideas ?
The mother to be like simplicity.

1 kommentar:

Karin Grøn sagde ...

Hvis du har nogle srkåbånd i den farve eller nogle andre bånd i rosa, kan du jo sy dem på et hjerte i en anden farve og sy på et par steder. Så bliver det også fint. . Skråbåndende kan jo sys sammen og klippes i et hjerte. Det er også enkelt når der bare ikke er så meget. Ellers kan du jo også bruge et gammelt broderi, hvis du har det.